« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Škola ima plan digitalizacije koji uključuje digitalnu infrastrukturu i razvoj digitalnih kompetencija djelatnika. Djelatnici škole kontinuirano razvijaju vlastite digitalne kompetencije. Opremanje digitalnim tehnologijama kao i unaprjeđenje digitalnih kompetencija djelatnika provodi se prema planu i kontinuirano. Informacijski sustavi su međusobno povezani na razini škole, a neki i s osnivačima. Digitalni podaci prikupljeni putem informacijskih sustava se obrađuju te ih većina djelatnika primjenjuje u svrhu podizanja kvalitete.
Većina nastavnika u procesu poučavanja koristi digitalne sadržaje s interneta te izrađuje vlastite digitalne sadržaje. Kod većine nastavnika je vidljiva i primjena digitalnih tehnologija u procesu vrednovanja učeničkih postignuća kao i u prilagodbi nastave individualnim potrebama učenika. Većina učenika primijenjuje digitalne tehnologije za učenje i međusobnu suradnju. Nastavnici i učenici koriste zajedničko online mjesto za pohranu ili dijeljenje digitalnih sadržaja, primjerice Edutorij ili Loomen. Škola ima iskustvo sudjelovanja na više projekata koji uključuju digitalne tehnologije. Pristup internetu moguć je iz pojedinih školskih prostorija, za djelatnike i učenike. Učenici i nastavnici imaju mogućnost koristiti digitalnu tehnologiju izvan informatičke učionice. Osigurana tehnička potpora u školi učinkovita je u većini slučajeva.
Analizom rezultata samovrednovanja po svim područjima vi ste na razini (4) Digitalno napredna škola.