« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Republika Hrvatska uključila se u međunarodno istraživanje lnternational Civic and Citizenship Education Study - ICCS 2O22 koje se provodi u suradnji s IEA organizacijom (lnternational Association for the Evaluation of Educational Achievement Medunarodno udruženje za vrednovanje obrazovnih postignuća). lstraživanje po drugi put provodi Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja (u daljnjemu tekstu: Centar) prema odobrenju Ministarstva znanosti i obrazovanja.
lstraživanje ICCS ispituje načine na koje su mladi ljudi pripremljeni i spremni preuzeti svoje građanske dužnosti i obveze. Građanski odgoj i obrazovanje, osim znanja i razumijevanja građanstva, takoder obuhvaća i razvoj stavova prema segmentima života građana te spremnost za aktivno sudjelovanje i odgovornost prema životu u zajednici (kućanstvu, školi, lokalnoj zajednici). Rezultati prikupijeni ICCS istraživanjem relevantni su pokazatelji stanja građanskoga odgoja i obrazovanja diljem svijeta te se, između ostaloga, koriste za usmjeravanje obrazovnih politika (npr. za indikator 4.7.4. UN-ovih globalnih ciljeva održivoga razvoia). Provedbu ICCS-a u zemljama Europske unije podržava Europska komisija sufinanciranjem koje je u ovome ciklusu odobreno i Republici Hrvatskoj.
Više informacija o ovome projektu možete pronaći na mrežnoj stranici Centra: http://www.ncvvo.hr/medunarodnaistrazivania/iccs/
ili IEA organizacije: https://www.iea.nl/studies/iea/iccs.
Osnovna škola Ston jedna je od 200 osnovnih škola koje su odabrane za sudjelovanje u glavnome ispitivanju koje se provodi u školskoj godini 2021,/2022. te je naše sudjelovanje iznimno važno.
Centar je svjestan problema koji u ovome trenutku još uvijek postoje u školskome rasporedu te ističe da će u organizaciji ovoga istraživanja izići u susret školama što je više moguće.
Glavno ispitivanje predviđeno je u svibnju 2022. godine, a u ispitivanju sudjeluju učenici odabranih osmih razreda i njihovi roditelji.