preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ston

Login
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 6. 11. 2012.

Ukupno: 258925
Ovaj mjesec: 602
Ovaj tjedan: 172
Danas: 25
Lokalni izrazi
Rječnik je prazan.
Najava
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Organizacija nastavnog rada od ponedjeljka, 10. siječnja 2022. godine
Autor: Mirko Mamić, 4. 1. 2022.

Sukladno preporukama Stožera civilne zaštite Dubrovačko-neretvanske županije,  epidemiološke struke i Osnivača stav je da od ponedjeljka sve škole nastavu nastavljaju prema modelu A, to jest da se učenici vraćaju u školske klupe. Nastava se ustrojava po ranije ustaljenom rasporedu uz poštivanje svih epidemioloških mjera. 

Školskim kalendarom rada planirano je da 2. polugodište školske godine 2021./2022. započinje u ponedjeljak, 10. siječnja  i traje do  21. lipnja 2022. godine.

 


 Roditelji,  predstavnici nakladnika, osoblje dostave i druge osobe  

  NE ULAZE 

u školsku zgradu bez najave ravnatelju

NA MOB. 095/80-22-161

 Za ulaz u školsku zgradu dužni su predočiti:

                          - EU digitalni COVID Certifikat ili

                          -  liječničku potvrdu o preboljenju COVID-a ili

                           - valjani negativan test.

Od svih sudionika nastavnog procesa (učitelja, tehničkog osoblja, učenika, roditelja, prijevoznika, nakladnika, školskih liječnika i drugih sudionika) očekujem maksimalnu ozbiljnost u pristupu provedbi mjera za sprječavanje pandemije Covid-19 kako bismo očuvali zdravlje naših učenika i zaposlenika te održali ovakav način izvođenja nastave.

 Ministar znanosti i obrazovanja o početku nastave u 2. polugodištu

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju