« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U sklopu projekta Inspiring Science Education (ISE) danas je u informatičkoj učionici Osnovne škole Ston održana radionica o razvoju suradničkog učenja pod nazivom "Suradničko učenje i Edmodo". Radionicu je vodio gospar Toni Pralas, a polaznici su naučili kako se mogu uključiti u virtualnu zajednicu nastavnika i otvoriti "online zbornicu" te kako osnovati svoje zajednice i na taj način surađivati sa svojim učenicima i drugim učiteljima. Radionici je nazočilo 18 učitelja i stručnih suradnika.
Radionicom je obuhvaćeno:
- Obrnuta učionica (engl. flipped classroom) je jedan od popularnijih suvremenih pristupa u obrazovanju. Pristup koji iskače iz tradicionalnih okvira nastave, primjenjuje se u sklopu kombinirane (hibridne) nastave i online nastave. Primjena informacijsko komunikacijskih tehnologija (IKT) i različitih metoda omogućuju personalizaciju učenja, aktivnu primjenu znanja i razvijanje kritičkog mišljenja.
- Suradničko učenje je nastavna strategija u kojoj učenje proizlazi iz zajedničkog rada učenika. Svoje temelje pronalazi u konstruktivističkoj teoriji učenja pri čemu učenici sami otkrivaju smisao sadržaja, a nastavnik ih samo usmjerava. U takvom učenju potrebno je što više koristiti samostalan rad učenika na problemima koji su povezani sa sadržajima koje treba svladati, tj. učenici trebaju rješavati složenije i s realnim svijetom povezane zadatke, koristiti analize slučajeva te raditi na projektima.
- Edmodo kao alat za suradnju nudi brojne mogućnosti kao: razmjena ideja, dijeljenje nastavnih sadržaja, povezivanje s drugim nastavnicima, dijeljenje poruka unutar grupa ili individualni razgovori, dijeljenje slika i videozapisa, bilježenje aktivnosti u kalendaru, formiranje osobne biblioteke s važnim web adresama i stranicama, praćenje rada učenika i objedinjavanje svih učeničkih radova na jednom mjestu te kreiranje kvizova i anketa čiji se odgovori automatizmom statistički obrađuju. Alat je prikladan za korištenje u svrhu suradnje nastavnika unutar škole, unutar ŽSV, nastavnika sudionika u projektima i sl.